A 9 tonna teherbírású T014/1 pótkocsi szalma-, széna- és szilázs bála szállítására alkalmas. A keretszerkezet nagyon tartós S355 (18G2A) acélból készült C-profilokon alapul. A padló S255 típusú 3 mm vastag acélból lett kialakítva, ami hosszú, deformálódás nélküli használatot biztosít. A raktér elölről és hátulról félkör alakú bála ívére formázott oldalfallal van elhatárolva, ennek köszönhetően nehezebben sérül meg a szállított rakomány. Az oldalán zárt profilú oldalfalak vannak, amelyek nem sértik fel a bála fóliáját. A hátsó oldalfal szabályozásával a rakfelület körülbelül 10%-kal növelhető. A felfüggesztés 2 tengelyen alapul, amely 7 laprugóval és széles gumival rendelkezik, így lehetővé válik a vontatás mocsaras területen. Az egész konstrukció kiváló minőségű festékkel van bevonva, amely több éves használatot biztosít korrózió nélkül.
Típus |
T014/1 |
Hasznos teherbírás | 9000 kg |
Saját tömeg | 2600 kg |
Megengedett teljes tömeg | 11600 kg |
Egy szintre rakható bálák max. mennyisége | – |
Kihúzott hátsó keret nélkül | 12 db |
Kihúzott hátsó kerettel | 14 db |
Platform hossza | 9750 mm |
Rakfelület hossza a keret kihúzása nélkül | 6540 mm |
Rakfelület hossza kihúzott kerettel | 7270 mm |
Keret magassága | 840 mm |
Teljes magasság | 2820 mm |
Első fal max. magassága | 1700 mm |
Hátsó fal max. magassága | 1700 mm |
Teljes szélesség | 2520 mm |
Fékrendszer | Kétvezetékes pneumatikus (opció: egyvezetékes) |
Gumiabroncs | 400/60-15.5 14PR (opció: 500/50) |
Kerékékek száma | 2 db |
Vonórúd | Ø40 |
Vonóhorog beállítási tartománya | 200-1200 mm |
Felfüggesztés | 2 tengely |
Lengéscsillapítás | 7 laprugó |
Első tengely beszerelési helye | A fordítókorongon |
Hátsó tengely | szimpla |
Fogas kézifék | Hátsó tengelyen |
Max. sebesség | 40 km/ó |