Vásárlási feltételek

Ön itt van: Kezdőlap / Webáruház / Vásárlási feltételek

SZEGÁNA Kft. webáruházának

Általános Szerződési és Felhasználási Feltételei

 

 

Bevezető rendelkezések

 

  • Kérjük, amennyiben vásárlója, illetve aktív felhasználója kíván lenni a http://szegana.hu/webaruhaz/ alatt működő webáruházunknak (a továbbiakban: webáruház), figyelmesen olvassa el jelen Általános Szerződési Feltételeit (a továbbiakban: általános szerződési feltételek) és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve (a továbbiakban felhasználó, megrendelő, vagy fogyasztó). Tájékoztatjuk, hogy a webáruház böngészésével, ill. a webáruházon való regisztrációval a felhasználó elfogadja az általános szerződési feltételeket és egyben nyilatkozik, hogy megfelel az általános szerződési feltételek és a vonatkozó jogszabályok előírásainak.
  • A webáruház fenntartja magának a jogot, hogy az általános szerződési feltételeket módosítsa.  Tájékozottsága érdekében kérjük, rendszeresen olvassa el az általános szerződési feltételek.
  • A webáruházon keresztüli vásárláskor küldött emailben egy link közvetlenül az aktuálisan hatályos általános szerződési feltételekre mutat. Így a megrendelő minden vásárlás előtt tudomást szerezhet a pillanatnyilag hatályos általános szerződési feltételekről.
  • Jelen Általános Szerződési és Felhasználási Feltételek nyelve magyar.
  • A szegana.hu oldalain megjelenő termékleírások és szöveges információk magyar nyelvűek.
  • Tekintve, hogy a szegana.hu oldalain megjelenő termékek nagy része külső raktárból, illetve beszállítótól érkezik, az oldalon feladott rendelések nem minősülnek írásbeli szerződésnek.
  • Oldalunkon feladott rendeléseket rendszerünk tárolja, azonban iktatásra nem kerülnek. A feladott rendelések az átvételt megelőzően módosíthatóak, vagy kérhető rendszerünkből történő törlésük. 
  • Írásbeli szerződésnek a vásárlásról kiállított számla minősül, melyek minden esetben iktatásra és a könyvelési szabályok szerinti tárolásra kerülnek. Egyebekben a webáruházon tett megrendelések nem kerülnek iktatásra, azok kizárólag elektronikus formában kerülnek megkötésre, későbbiekben nem kereshetőek vissza, magatartási kódexre nem utalnak.
  • Jelen általános szerződési feltétel letölthetőek pdf formátumban a webáruházról. Tájékoztatjuk, hogy az általános szerződési feltételek ismerete a felhasználó kötelezettsége, ill. az általános szerződési feltételek letöltési lehetőségével a webáruház eleget tesz a távollevők között kötött szerződésekről szóló 17/1999. (II. 5.) Korm. rendelet 3. §-ban foglalt kötelezettségeknek.
  • A webáruház működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén a megadott elérhetőségeinken rendelkezésére állunk!

Rendeléssel és átvétellel kapcsolatos fontos tudnivalók  

  • Az oldalunkon található termékeket rendelés feladásával vásárolhatja meg.
  • Bejelentkezés után a Termékkategóriák menüpont alatt tudja kiválasztani az Ön számára szükséges tartozékokat. Amennyiben meg szeretné vásárolni a terméket, úgy kattintson a „Kosárba teszem” gombra. Miután ez megtörtént, Ön kosarának tartalmában tudja változtatni a kívánt mennyiséget, illetve törölni és folytatni a vásárlást vagy a vásárláshoz megadott adatait.
  • Amennyiben kiválasztotta a megvásárolni kívánt termékeket, és a vásárlási mennyiségeket is beállította, „Rendelés feladása” gombra kattintva adhatja fel rendelését. Amennyiben már regisztrált felhasználónk, úgy a regisztrált e-mail címet és a webáruházban használt jelszavát kell megadnia. Amennyiben még nem regisztrált vásárlónk, úgy gyors regisztrációt követően léphet tovább, és küldheti el megrendelését.  
  • Aktív, folyamatban lévő rendelések lekérdezése a felhasználó számára érvényes belépést követően lehetséges. A teljesítést követően lezárt rendeléseket csak a megrendelő írásos igénye, valamint személyazonosságának hitelt érdemlő bizonyítása esetén áll módunkban biztosítani.
  • A rendelést visszaigazoló e-mailt legkésőbb a teljesítés időpontjában megküldjük Önnek. Az e-mail tartalmazza cégünk adatait, a megrendelést tárgyát, a termék árát (az általános forgalmi adóval növelt árát, illetve a szállítási költséget).
  • A várható legkorábbi átvétel idejét a rendelés feladását követően pár órán, de legkésőbb 48 órán belül válaszlevélben jelezzük.
  • Az átvétel átlagos ideje raktáron levő termék esetében személyesen átvétel esetében azonnal történhet, kiszállítás esetében 1-2 munkanap.
  • Az átvétel módját a rendelés során tudja megadni a megfelelő mód kiválasztásával.
  • Rendelését személyes átvétel választása esetén, a jelzett legkorábbi átvételi napot követő 5 munkanapon belül van lehetősége átvenni, ezt követően a rendelését töröljük rendszerünkből.
  • Az átvételre a megrendeléstől legkésőbb 5 napon belül biztosítunk lehetőséget.
  • Futár kézbesítés esetén a jelzett napon munkaidőben számíthat a csomag érkezésére. Probléma esetén a futár keresi Önt a rendelésben megadott telefonszámon.
  • Kérjük, csak abban az esetben adja fel rendelését, ha valóban át kívánja venni. Az át nem vett rendelésekkel fölösleges munkánk és kárunk keletkezik.
  • Amennyiben a megrendelt terméket valamilyen váratlan okból nem tudjuk Önnek biztosítani, erről haladéktalanul tájékoztatjuk.

 

Termékek árának feltüntetése

 

  • A webáruházban a termékek ára forintban kerül megadásra. A termékek ára a megrendelés napján a webáruházban föltüntetett ár. A termékek ára az általános forgalmi adót nem tartalmazzák, azonban megrendelés esetén a megrendelés véglegesítését megelőzően a webáruház feltünteti a termék árát, a termék után fizetendő áfát és a termék árának áfával növelt összegét.
  • A termékeket szállítás útján juttatjuk el a megrendelőkhöz. A szállítási díj összegéről a webáruház a megrendelőt a megrendelési folyamat során tájékoztatja. A szállítási díjat a megrendelő a webáruháznak fizeti meg a megrendeléssel együtt.
  • A mindenkori fizetendő ár a megrendelés leadásának idejében érvényben lévő ár. Árváltozás esetén értesítjük Önt, és lehetősége van a módosított áron megrendelését visszautasítani vagy továbbra is fenntartani. A mindenkori árváltoztatás jogát fenntartjuk!

 

Szállítással kapcsolatos fontos tudnivalók 

  • A kiszállítás várható idejét a rendelés feladását követően e-mailben jelezzük Önnek. A szállítás hétköznap 9-17 óráig történik.
  • Kérjük, hogy szállítási címnek olyan címet szíveskedjen megadni, ahol munkanapokon napközben Ön vagy megbízott átvevője elérhető.
  • A kézbesítés napja előtt kérését vagy problémáját 13 óráig ügyfélszolgálatunkon jelezheti (szegana1@t-online.hu vagy 06 62/ 554-640).
  • A kézbesítés napján kérésével vagy kérdésével (pl. futár várható érkezése) kérjük forduljon a futárszolgálathoz (dpd@dpd.hu vagy 06 1 501 6204).
  • A szállítási szolgáltatás kétszeri kézbesítést tartalmaz. Az első sikertelen kézbesítést követően a futár értesítést hagy a címen, illetve keresi Önt a rendelésben megadott telefonszámon majd a következő napon megkísérli ismét átadni megrendelését. Ismételt sikertelen kézbesítést követően a rendelés automatikusan törlésre kerül.
  • Az átvétel során minden estben ellenőrizze a küldemény hiánytalan, sérülésmentes meglétét! Fontos, hogy szállítási probléma vagy sérülés esetén mindenképpen vetessen fel jegyzőkönyvet a kézbesítő futárral az átvétel megtagadása mellett. Ennek elmulasztása esetén reklamációt nem áll módunkban elfogadni.
  • Amennyiben a szállítással kapcsolatban további észrevétele vagy kifogása van, kérjük, jelezze felénk levélben vagy telefonon.

 

 

Banki átutalással történő fizetés

 

  • Igény esetén lehetőség van banki átutalással, előre utalás formájában teljesíteni a fizetést. Ez irányú igényét a rendelés feladásakor, a fizetési mód választó rovatban tudja megadni.
  • Banki utalás igénylése esetén kiállításra kerül a vásárlást igazoló számla, melyet faxon vagy e-mail-ben eljuttatunk Önnek.
  • Megrendelését az utalt összeg számlánkon való megjelenését követően tudja átvenni személyesen, vagy kiszállítás esetén a futárszolgálattól. A rendelés legkorábbi átvételének napjáról e-mailben tájékoztatjuk Önt.
  • Mivel több számla összevonásra kerülhet, ezért számlanyitásra kötelezett Vásárlóink részére javasoljuk az átutalással történő fizetés választását.

 

 

Több megrendelés feladása, egy szállítási tételként

 

  • A rendelés teljesítését megelőzően lehetőség van újabb rendelések feladására és azok összefűzésére. Ez esetben a rendelések egy szállítási tételként kerülnek kezelésre.
  • A rendelés összevonás feltétele, hogy az új megrendelés megjegyzésében jelezze, hogy mely előző rendeléssel vagy rendelésekkel (azonosító szerint) kerüljön összevonásra az adott rendelés, valamint a rendelésfeladásnak még a jelzett átvétel előtti munkanapon 13 óráig meg kell történnie.

 

 

Rendelések módosítása

 

  • A kiszállítást megelőzően a megrendelését e-mail-ben vagy telefonon keresztül módosíthatja a jelzett átvétel előtti napon 13 óráig.
  • A módosítási igény érintheti a rendelés átvételének idejét is, ezért ilyen esetben a módosítás elfogadását követően jelezzük Önnek a módosítást követő várható átvételt.
  • Ha a megrendelés már átadásra került a futárszolgálat részére, a módosítás már nem lehetséges.

 

 

Rendelés adatainak javítása

 

  • A rendelés módosítását a megrendelést követően nem vagyunk kötelesek biztosítani.

 

Adatkezelés

 

  • Fontos számunkra adatainak biztonsága, emellett gazdasági érdekünk is megkívánja felhasználóink megelégedettségét, ezért mindent megteszünk adati biztonságos kezelése érdekében. Az adatok technikai okokból történő elvesztése, sérülése, vagy egyéb károsodásáért azonban a szolgáltatás jellegére tekintettel nem tudunk felelősséget vállalni. A webáruházban való regisztráció során szükséges a felhasználóknak megadni az alábbi adataikat; név, lakcím, email, telefonszám, megrendelési cím, bankszámlaszám visszautaláshoz.
  • Az adatkezelés jogszabályi alapja az eKer tv. 13/A. §, amely szerint a webáruház az információs társadalommal összefüggő szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés létrehozása, tartalmának meghatározása, módosítása, teljesítésének figyelemmel kísérése, az abból származó díjak számlázása, valamint az azzal kapcsolatos követelések érvényesítése céljából kezelheti az igénybe vevő azonosításához szükséges természetes személyazonosító adatokat és lakcímet. A webáruház továbbá az információs társadalommal összefüggő szolgáltatás nyújtására irányuló szerződésből származó díjak számlázása céljából kezelheti az információs társadalommal összefüggő szolgáltatás igénybevételével kapcsolatos természetes személyazonosító adatokat, lakcímet, valamint a szolgáltatás igénybevételének időpontjára, időtartamára és helyére vonatkozó adatokat. A webáruház a szolgáltatás nyújtása céljából kezelheti azon személyes adatokat, amelyek a szolgáltatás nyújtásához technikailag elengedhetetlenül szükségesek.
  • Webáruházunk jogszabály alapuló kötelező adatszolgáltatási kötelezettséget teljesít az illetékes hatóságok, közigazgatási szervek és egyéb szervek felkeresése alapján.
  • Tájékoztatjuk, hogy a webáruházban való regisztrálással egyúttal kifejezett hozzájárulását adja adatainak az általános szerződési feltételek szerinti céllal és feltételek szerint történő felhasználásra. Az adatkezelés ideje az érintettnek az adatkezeléshez adott hozzájárulásának visszavonásáig, vagy a regisztrációjának törléséig tart.
  • Adatainak kezelésének célja a webáruház szolgáltatásainak (különös tekintettel a termékek vásárlására) igénybevételéhez szükséges folyamatok (a termék árának megfizetése, szállítás stb.) lehetővé tétele. Tájékoztatjuk, hogy a webáruház, adatait minden esetben a szükséges mértékben a szükséges ideig használja.
  • Adatait a webáruház és a megrendelésének teljesítésében részt vevő kereskedő(k) kezelik a megrendelés teljesítéshez szükséges mértékben, módon és ideig.
  • A webáruháznak megadott adataiba való betekintést, adatainak módosítását, vagy törlését regisztrációs fiókján keresztül, vagy a webáruháznak küldött emaillel kérheti. Adatai módosítását vagy törlését legkésőbb 30 napon belül teljesítjük, ill. töröljük.
  • A webáruház szolgáltatásainak igénybevételéhez cookie-k engedélyezése szükséges. Amennyiben nem szeretné engedélyezi a cookie-k használatát, letilthatja a böngészője beállításaiban. Cookie-k tiltása esetén a szolgáltatás bizonyos elemei csak részben, vagy egyáltalán nem használhatóak. A cookie egy olyan fájl, amelyet a szerver küld a felhasználó böngészőjének, és amelyet a felhasználó számítógépe tárol. A cookie-ban személyes adat nem kerül tárolásra.
  • A megrendelés folyamán rögzített adatokat a webáruház a megrendelés teljesítéséhez használja fel. Az egyes informatikai rendszerek által, a webáruház oldalain leadott megrendelésből készült számla adatai a rendelés leadása folyamán magadott adatokkal rögzítésre, és tárolásra kerülnek a hatályos számviteli törvényben meghatározott időszakra.
  • A webáruházzal való viszonyán alapuló adatkezelés jogszerűtlensége, ill. egyéb adatkezelési szabálytalanságok, vagy mindezek gyanúja estén jogorvoslatért fordulhat a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatósághoz.

 

Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság

levelezési cím: 1534 Budapest, Pf.: 834

cím: 1125 Budapest, Szilágyi Erzsébet fasor 22/c

Telefon: +36 (1) 391-1400

Fax: +36 (1) 391-1410

www: http://www.naih.hu, e-mail: ugyfelszolgalat@naih.hu

 

Regisztráció és hírlevél

 

  • Érdemes hírlevélre feliratkozott vásárlónknak lenni, hiszen akcióinkról tájékoztatást kap.
  • Regisztráció a vásárláshoz szükséges adatokat tartalmazza, az ott megadott adatokat a megrendelések teljesítése céljából használjuk fel. Az adatokat a jogszabályi előírásoknak megfelelően kezeljük, azokat más részére nem szolgáltatjuk ki.
  • A regisztráció során megadott adatokat bármikor módosíthatja, illetve megrendelés esetén pontosíthatja a regisztrációs fiókjában.
  • Hírlevelünkre le- illetve feliratkozni a regisztrációs lapon van lehetőség, valamint a hírlevél alján található megfelelő menüpontban.

 

 

Regisztráció, elfelejtett jelszó

 

  • Vásárláshoz először regisztrálnia kell oldalunkon, majd a regisztráció során megadott e-mail/jelszó párossal belépnie. A regisztrálással elismeri, hogy jelen általános szerződési feltételeket elolvasta, ismeri és azokat elfogadja.
  • Amennyiben jelszavát elfelejtette és korábban már regisztrált, úgy rendszerünk elküldi a regisztrált e-mail címhez tartozó jelszót.
  • Kattintson a Belépés menüpontra, ott találhatja a jelszókérés opciót, melyre kattintson rá, majd pedig adja meg a regisztrált e-mail címét.
  • Rendszerünk pár percen belül automatikusan elküldi a megadott e-mail címre a címhez tartozó jelszót.
  • Probléma esetén kérjük, jelezze azt ügyfélszolgálatunkon (szegana1@t-online.hu)!

 

 

Vásárlástól való elállás joga

 

  • A 17/1999. (II.5.) Kormányrendelet szerint kiszállítás esetén a fogyasztó a vásárlástól számított 8 munkanapon belül indoklás, vagyis külön magyarázat nélkül elállhat.
  • Az elállási jogot a megrendelő a termék kézhezvételének napjától, ha eddig az időpontig nem kapta meg a megrendelés írásbeli megerősítését, ennek kézhezvételétől számított nyolc munkanap elteltéig, legfeljebb azonban a termék kézhezvételének napjától számított három hónap elteltéig gyakorolhatja.
  • Az elállási jogot a megrendelő szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szerződéskötés napjától, ha eddig az időpontig nem kapta meg a megrendelés írásbeli megerősítését, ennek kézhezvételétől számított nyolc munkanap elteltéig, legfeljebb azonban a szerződéskötés napjától számított három hónap elteltéig gyakorolhatja.
  • Írásban történő elállás esetén elegendő az elállási nyilatkozatot a 8 munkanapon belül elküldeni.
  • Az elállást követően a SZEGÁNA Kft. köteles a termék vételárát 30 napon belül visszajuttatni a vásárló részére.
  • Szolgáltatás esetében, ha a nyolc napos elállási határidő előtt a teljesítés a fogyasztó beleegyezésével már megkezdődött, a fogyasztó nem gyakorolhatja elállási jogát. Ide vonatkozik a termék kiszállítása, összeszerelése, javítása, szoftver installálás, egyedi szerviz díj.
  • Az elállási jog minden sérülésmentes, eredeti állapotban visszajuttatott termékre vonatkozik. A nem rendeltetésszerű használatból adódó károkat a vásárló köteles megtéríteni.
  • Az elállási jog gyakorlása esetén a megrendelőt csak a termék visszajuttatásának költsége terheli. Elállás esetén lehetőség van a termék személyes vagy postán történő visszajuttatására. A szállításból adódó esetleges károkért azonban nem vállalunk felelősséget!
  • A vásárlót az elállással kapcsolatban egyéb költség nem terheli.
  • Az elállási jog nem gyakorolható a következő esetekben:
    • Szoftvertermékek esetében, azok bontását követően
    • Nem rendeltetésszerűen használt, illetve sérült termék vagy kiegészítő esetében (erre a jogszabály nem ad módot)
    • Személyhez kötött, egyedi megrendelés esetén. Ide tartoznak az egyedi igény alapján összeállított termékek, valamint az egyedi igény szerinti nagy mennyiségű megrendelések
    • Szolgáltatások esetében, ide tartoznak a kiszállítás, összeszerelés és egyedi szervizköltségek díjai.
  • Az elállásra vonatkozó igényt kérjük, hogy írásban vagy személyesen jelentse be ügyfélszolgálatunknak a megadott határidőn belül.
  • Amennyiben a vásárlónak nincsen lehetősége a terméket személyesen leadni, valamint nem kívánja igénybe venni a postai szállítást, úgy külön szolgáltatásként rendelhet visszáru futárt. A visszáru futár szállítás nem része az elállásnak, azt cégünk külön szolgáltatásként biztosítja a mindenkori szállítási díjért. Sérült, hibás terméket elfogadására ez esetben kizárólag akkor van lehetőség, ha a sérülés a csomagoló doboz sérülése nyomán egyértelműen bizonyítható, hogy a szállítás során keletkezett és arról jegyzőkönyv készült. Minden egyéb esetben a sérült termék a vásárlónak saját költségén visszajuttatásra kerül.

 

 

Jótállási és szavatossági feltételek

 

  • A 151/2003 kormányrendelet alapján az oldalunkon található tartós fogyasztási cikkek esetében cégünk 1 év jótállást köteles vállalni. A jótállási határidő a terméknek a megrendelő részére történő átadása, üzembe helyezésünk esetén, az üzembe helyezés napjával kezdődik.
  • Egyes gyártók az előírt 1 évnél hosszabb időt biztosítanak, melyet a SZEGÁNA Kft. szintén biztosít vásárlói részére. A termékek jótállási idejét a terméklapon a termékleírásban, valamint a jótállási jegyen illetve a számlán olvasható.
  • A 49/2003. GKM rendelet alapján az általunk értékesített termékek után szavatossági kötelezettséget vállalunk, amennyiben az értékesített termék az értékesítés időpontjában nem felel meg a jogszabályban illetve a szavatossági feltételekben foglalt előírásoknak.
  • Amennyiben a szavatosság kérdését tekintve a vásárló és az értékesítő nem értenek egyet, úgy 6 hónapon belül cégünk, 6 hónapon túl a vásárló tartozik szakvéleménnyel bizonyítani állítását. Amennyiben a szerződés megkötésekor (vásárlás) a fogyasztó ismerte vagy ismernie kellett a hibát úgy a SZEGÁNA Kft. szavatossági kötelezettség alól mentesül.
  • A 151/2003 Korm. rendelet illetve 49/2003 GKM rendelet alapján bejelentett jótállási igény csak abban az esetben érvényesíthető, ha az eszköz használata rendeltetésszerűen történt. Nem rendeltetésű használatból eredő hiba, sérülés, különös tekintettel a fizikai sérülésekre és az eszköz módosítására, a jótállás elvesztését vonja maga után.

 

 

Cégadatok

 

  • Cégnév: SZEGÁNA Növényi Termékelőállító, Feldolgozó és Értékesítő Kft.
  • Székhely: 6791 Szeged, Dorozsmai út 143.
  • Cégjegyzékszám: 06-09-000755
  • Nyilvántartó cégbíróság: Szegedi Törvényszék Cégbírósága (6722 Szeged, Tábor u. 4.)
  • Adószám: 10471034-2-06.
  • Közösségi adószám: HU10471034.
  • Bankszámlaszám: 10300002-28515706-00003285
  • Vevőszolgálati telefonszám (Tel / Fax) +36/ 62 / 554-640, +36/ 30 / 589-8624
  • E-mail elérhetőség: szegana1@t-online.hu
  • Webáruház címe: http://szegana.hu/webaruhaz/
  • Tevékenység nyilvántartási száma: 4661-52
  • Tevékenységet nyilvántartó hatáság neve, székhelye: Szeged Megyei Jogú Város Önkormányzat Címzetes Főjegyzője (6720 Szeged, Széchenyi tér 11. tel: +36-62-564-320; fax:+36-62-564-395)
  • Engedélyező hatóság neve, székhelye, elérhetősége: Szegedi Megyei Jogú Város Önkormányzat Címzetes Főjegyzője, 6720 Szeged, Széchenyi tér 11., tel.: + 36 62 564 320, fax: + 36 62 564 395
  • A webáruház a SZEGÁNA kizárólagos tulajdonában áll. 

 

Panasz

 

  • A webáruház tevékenységével kapcsolatos bármilyen észrevételét, ill. panaszát szívesen fogadjuk a webáruház elérhetőségein. Panaszát legkésőbb harminc napon belül írásban, levelezési cím hiányában emailen, válaszoljuk meg. Panaszára adott válaszunkat három évig megőrizzük.
  • Az elutasító választ indokoljuk és tájékoztatjuk, hogy elutasító válasz esetén a megyei (fővárosi) kereskedelmi és iparkamarák mellett működő független békéltető testületekhez fordulhatnak. A békéltető testületekről és eljárásukról a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság honlapján (www.nfh.hu) tudhat meg több információt. Panasza esetén elsődlegesen a fogyasztó lakóhelye szerinti békéltető testület illetékes.
  • Tájékoztatjuk, hogy a webáruház a székhelye szerinti békéltető testületnél vagy – valamennyi békéltető testületre kiterjedő hatállyal – a Magyar Kereskedelmi és Iparkamaránál írásban, visszavonásig érvényes általános alávetési nyilatkozatot tehet, amelyben vállalja, hogy a békéltető testületi eljárásnak és egyezség hiányában az ilyen eljárásban hozott határozatnak aláveti magát. Az alávetési nyilatkozatban a webáruház kötelezettségvállalásának mértékét, illetve hatályát a jogvita tárgyának általa meghatározott értékében vagy más módon is korlátozhatja. A webáruház mentesül e nyilatkozat kötőereje alól, ha bizonyítja, hogy azt a szerződéskötésig a vállalással azonos módon visszavonta.
  • Fogyasztóvédelmi panasz esetén felkeresheti a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság illetékes területi felügyelőségét. A területi felügyelőségek listáját az alábbi címen érheti el: http://www.nfh.hu/informaciok/elerheto/teruleti

 

Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság Közép-magyarországi Regionális Felügyelősége

Székhely: 1088 Budapest, József krt. 6.

Telefon: +36 1 459 4800

Fax: +36 1 210 46771

  • Versenyjogi szabályok sérelme esetén a Gazdasági Versenyhivatalhoz fordulhat

 

Gazdasági Versenyhivatal

1054 Budapest, Alkotmány u. 5.

Levélcím: 1245 Budapest 5. Pf.1036

Telefon: (1) 472-8900

Fax: (1) 472-8905

 

Jogkikötés

 

  • Megrendelésre és azzal összefüggésben felmerülő kérdésekre egyebekben a Polgári Törvénykönyvről szóló 1959. évi IV. törvény és az egyéb vonatkozó jogszabályok rendelkezései irányadóak.
  • A felhasználó és a webáruház közötti vitás kérdéseket a felek békés úton, ill. az általános szerződési feltételekben megjelölt hatóságok békéltető és egyéb testületei előtt rendezik. Bírósági út igénybevétele esetén kikötik a Szegedi Városi Bíróság és a Szegedi Törvényszék kizárólagos illetékességét.

Gyakran ismételt kérdések

 

  • Nem találja a keresett terméket? Használja oldalunk keresőjét vagy böngésszen rendszerezett kategóriáink között!
  • Közlendője, megjegyzése van a rendelésével kapcsolatban? Használja a rendelés feladása során a megjegyzés mezőt, mellyel ügyfélszolgálatunknak vagy a futárszolgálatnak üzenhet.
  • Feladtam a rendelésemet? Ha e-mail címére megérkezett a visszaigazoló e-mail vagy oldalunkon belépést követően a “Vásárlásaim” menüpont alatt megtalálja rendelését, akkor egész biztosan sikeres volt a rendelés feladás, hamarosan jelezzük Önnek e-mail-ben az átvétel idejét.
  • Nem kapott visszaigazolást? Elképzelhető, hogy a rendelési folyamaton nem ment végig, vagy egyéb okból nem került be a rendelése. Ez esetben keresse ügyfélszolgálatunkat a szegana1@t-online.hu címen, vagy a 06 62 554-640 telefonszámon.
  • Fontos, hogy adatainál valós, rendszeresen olvasott e-mail címet, valamint napközben elérhető telefonszámot adjon meg. Ügyfélszolgálatunk elsősorban e-mail-en keresztül értesíti az átvétellel kapcsolatban, a futár azonban telefonon fogja keresni Önt.