11,4 tonna teherbírású T009/1 pótkocsi szalma-, széna- és szilázs bála szállítására alkalmas. A keretszerkezet nagyon tartós S355 (18G2A) acélból készült C-profilokon alapul. A padló S255 típusú 3 mm vastag acélból lett kialakítva, ami hosszú, deformálódás nélküli használatot biztosít. A raktér elölről és hátulról félkör alakú bála ívére formázott oldalfallal van elhatárolva, ennek köszönhetően nehezebben sérül meg a szállított rakomány. Az oldalán zárt profilú oldalfalak vannak, amelyek nem sértik fel a bála fóliáját. A hátsó oldalfal szabályozásával a rakfelület körülbelül 10%-kal növelhető. A felfüggesztés 3 tengelyen alapul, amely 7 laprugóval és széles gumival rendelkezik, így lehetővé válik a vontatás mocsaras területen. Az egész konstrukció kiváló minőségű festékkel van bevonva, amely több éves használatot biztosít korrózió nélkül.
Típus |
T009/1 |
Hasznos teherbírás | 11440 kg |
Saját tömeg | 3560 kg |
Megengedett össztömeg | 15000 kg |
Egy szintre rakható bálák max. mennyisége | |
Kihúzott hátsó keret nélkül | 16 db |
Kihúzott hátsó kerettel | 18 db |
Platform hossza | 11900 mm |
Rakfelület hossza a keret kihúzása nélkül | 9700 mm |
Rakfelület hossza kihúzott kerettel | 10500 mm |
Keret magassága | 840 mm |
Teljes magasság | 2820 mm |
Első fal max. magassága | 1700 mm |
Hátsó fal max. magassága | 1700 mm |
Teljes szélesség | 2485 mm |
Fékrendszer | Kétvezetékes pneumatikus (opció: egyvezetékes) |
Gumiabroncs | 400/60-15.5 14PR (opció: 500/50) |
Kerékékek száma | 2 db |
Vonórúd | Ø40 |
Vonóhorog beállítási tartománya | 200-1200 mm |
Felfüggesztés | 3 tengely |
Lengéscsillapítás | 7 laprugós |
Első tengely beszerelési helye | A fordítókorongon |
Hátsó tengely | Dupla tengely rendszer |
Fogas kézifék | Hátsó tengelyen |
Max. sebesség | 40 km/ó |
Gyári prospektus megtekintése:
Metal-Fach-pótkocsi-prospektus